AKTUALNO - GORSKO KOLESARSKI ODSEK

01.03.2015 -  Nov logotip gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica

Po kar dolgem premisleku smo končno dobili nov, posodobljen logotip našega odseka. Uporabili ga bomo lahko tako na naših skupnih kolesarskih majicah in upamo da bomo tako bolj prepoznavni in bo logotip postal naš zaščitni znak. Upamo tudi da se nam potem pridruži še kakšen nov kolesar.

Načelnik: Igor Trdin

01.01.2015 -  Srečno in zdravo leto 2015!!!

Lepih doživetij, nepozabnih utrinkov, polno mero adrenalina, obilico novih tur in brez padcev polno leto 2015 vam želim. Gorsko kolesarski odsek PD Blagovica vas vabi, da vse to doživite skupaj z nami na naših potepanjih.

Načelnik: Igor Trdin

08.06.2014 -  Utrinki s 4. kolesarskega izleta v letu 2014 - Izlet na kamniški grad

Fotografija

Tokrat smo se v pravem poletju podali s kolesi na Kamniški grad po severnih pobočjih naše občine in po hribirh proti Kamniku. Začeli smo seveda v Blagovici z vzponom na Mali Jelnik in Vošce. Res lepi razgledi so se nam odpirali ko smo kolesarili proti Brezovici in Zlatme Polju. Kmalu smo zopet zavili v hrib proti Preserju in Veliki Lašni. Od tu naprej mimo Vranje peči in Palovč pa smo imeli prav tako lepe razglede na Ljubljansko kotlino tot tudi na kamniške alpe ki so sem in tam pokukale nad gozdnimi pobočji nad nami. Ko smo prispeli na Kamniški grad je bilo že pošteno vroče in komaj smo čakali kakšno hladno osvežitev, na žalost pa je bila gostilna tam zaprta. Nismo se kaj dolgo obirali pred spustom v Kamnik, kjer smo osvežitev hitro našli v slastnem sladoledu. Po počitku pa je sledilo kolesarjeneje po dolini proti domu mimo Radomelj, Rova in Rafolč do Lukovice ter po glavni cesti do Blagovice. Lepo in vročo nedeljo smo tako dobro izkoristili za razgibavanje in uživanje v lepih razgledih.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Hvala Matjažu in Anki za organizacijo izleta in vsem kolesarjem za udeležbo.

04.06.2014 -  5. pripravniška tura TKV - Izlet ogrog Limbarske gore in Golčaja

Fotografija

Za zadnjo pripravniško turo za turno kolesarskega vodnika sem izbral nekoliko zahtevnejšo traso v naši neposredni bližini. V zadnjih letih se je zaradi polomije lesana pobočju Limbarske gore in Golčaja zgradilo kar nekaj gozdnih poti in vlak. Za izlet sem opravil ogledno turo, ker je glede na stanje cest brez ogleda izvedba ture praktično nemogoča v sislu orientacije. Tokrat jo bomo iz Blagovice mahnili po lokalni cesti na Golčaj, kjer si bomo ogledali zunanjost cerkve in spomenik padlim borcem NOB. Če bo lepo vreme se z Golčaja vidi kar nekaj okoliških vasi in hribov. Naprej bomo kolesarili po Rokovnjaški planinski poti proti Limbarski gori. Pri "čurnovem" znamenju bomo skernili s poti in se po gozdnih vlakah spustili mimo Korp vse do kamnoloma v Žirovšah (spust do S3). Tu bom sledilo malo zahtevnejše prečenje zaradi terena in slabših poti do vasi Žirovše. Naprej bomo kolesarilipo gozdni poti in po travniški poti mimo kmetije Planjavec do Negastrna. Tu pa se zopet vzpnemo po bolšjih makadamksi cesti in na koncu po asfaltirani na Limarsko goro. Če bo gostilna na vrhu odprta si lahko privoščimo krajšo osvežitev. Nato pa sledi spust v vas Limbarska gora in ponovno kolesarjenje po rokovnjaški planinski poti proti Golčaju do istega znamenja. Od tu se zopet spustimo v dolino Čnega grabna, tokrat po drugi gozdni vlaki direktno do vasi Podsmrečje. Spust je v prvem delu tehnično zahteven zaradi ovir (veje in listnata podlaga) do S4.

Predviden čas kolesarjenja je 4 ure, odvisno od potrebnih postankov. Tura je kondicijsko zahtevna zaradi skupne višinske razlike in zahtevnosti vozne podlage, sami vzponi in spusti pa so srednje zahtevni, le del poti po gozdni vlaki in pešpoti je zahteven spust S4. Vzponi so zahtevnosti do V3, mestoma pa je potrebno posamezne ovire prečkati peš. Dolžina ture je 20km, od tega je skupno vzponov za cca. 1000m višinske razlike. Podlaga je na vzponih večima makadamska, mestoma zemljata, spusti so po gozdnih vlakah z zemljato podlago in listjem.

Zbirno mesto: Blagovica, 4.6.2014 ob 16.50

Več informacij si lahko ogledate na priloženem zemljevidu in profilu trase.Fotografija

Na izletu je obvezna uporaba kolesarske čelade in upoštevanje navodil vodnika. Kolo naj bo izpravno in brez pomankljivosti. Hrana in pijača je iz nahrbtnika, možno jo bo dobiti v gostilni na Limbarski gori.

Upam na čim večjo udeležbo kolesarjev. Priporočam pa kondicijsko in tehnično kar dobro pripravo.

Načelnik: Igor Trdin

01.05.2014 -  Utrinki s 3. kolesarskega izleta v letu 2014 - Izlet po moravški planinski poti

Fotografija

Za tretji letošnji izlet smo se pridružili našim moravškim kolegom. Ti so na sončni 1. maj organizirali že 2. turno kolesarski izlet po moravški planinski poti. Srečali smo se v centu Moravč od koder smo jo mahnili v hrib proti Grmačam. Tu smo se preko sedla spustili v Dolsko dolino in kolesarilipo vaseh Velika vas in Križevska vas. Od tu smo se zopet povzpeli na prelaz ter naprej d o Javorščice. Sledil je spust v Vrhpolje ter prečenje moravške doline vse do Prikrnice. Vzpeli smo se na sveti Mohor in se spustuili nazaj do Drtijščice, kjer nas je vodnik prijazno postregel z dobrotami. Ko smo si nabrali moči smo se povzpeli po razgled na Limbarsko goro. Po krajši pavzi pa je bil na vrsti spust do Kandrš in nato zadnji vzpon po južnem moravškem pobočju do planinskega doma. Tudi tu nas je pričakala pogostotev. Lep in kar naporen izlet smo tako združili z našimi kolegi. Upamo da se nam na kakšenm izletu pridružijo tudi oni.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Hvala Janezu Pergarju z Moravč za organizacijo izleta in vsem kolesarjem za udeležbo.

Načelnik: Igor Trdin

16.04.2014 -  4. pripravniška tura TKV - Izlet ogrog Lukovice in Gradiškega jezera

Fotografija

Za tokratno pripravniško turo za turno kolesarskega vodnika se bomo podali po poteh in hribih okrog Gradiškega jezera. Začeli bomo na starem trgu v Lukovici in kolesarili po asfaltirani lokalni cesti in v rehlih vzponih V2 do Zlatega Polja in Bezovice od koder bodo lepi razgledi na kamniške alpe in Ljubljansko kotlino. Tu bomo zavili na makadamsko gozdno cesto prtoi Vrhu nad Krašnjo. Ta del poteka v rahlem vzponu V1 do mestoma V2. Pred Vrhom zavijemo proti vasi Koreno skozi katero se sputimo po asfaltni cesti in tako za vasjo zavijemo zopet na gozdno cesto proti Brezju nad Trnjavo. Pot tu poteka več ali manj v rahlem spustu S1. Iz Brezja se po asfaltni cesti spustimo do Trnjave S2. Po asfaltni cesti preko nadvoza prečkamo avtocesto in se na daljšem vzponu V3 deloma do V4. Po prečanju travne jase po poljski poti bomo po gozdni poti prikolesrili nad Vinje pri Moravčah. Po razgledu se bomo spet spustili v vas ter naprej do Drtijščice, nato pa zavili na makadamsko ceto do vasi Prikrnica (do V2). Po asfaltnih cestah bomo kolesarili naprej skozi Dole, Imenje in Preserje, od koder bomo zavili proti Gradiškem jezeru, ki ga bomo obvozili po zahodni strani. Po krajšem postanku za slikanje in osvežitev sledi še vzpon V3 do vasi Gradišče in do gradiške cerkve od koder se odprejo lepi razgledi na zahodne hribe za Ljubljansko kotlino. Za konec ostane le še spust po asfaltni cesti do izhodišča v Lukovici S2.

Predviden čas kolesarjenja je 4 ure, odvisno od potrebnih postankov. Tura je kondicijsko delno zahtevna zaradi skupne višinske razlike, sami vzponi in spusti pa so srednje zahtevn. Vzponi so zahtevnosti do V3, le na enem krajšem delu V4, spusti pa do S3. Dolžina ture je 29km, od tega je skupno vzponov za cca. 1200m višinske razlike. Podlaga je na vzponih večima asfaltna in makadamska, na spustih pa prav tako. Le krajši ravnejši odsek poteka po gozdni poti.

Zbirno mesto: Lukovica, 16.4.2014 ob 15.50

Več informacij si lahko ogledate na priloženem zemljevidu in profilu trase.

Na izletu je obvezna uporaba kolesarske čelade in upoštevanje navodil vodnika. Kolo naj bo izpravno in brez pomankljivosti. Hrana in pijača je iz nahrbtnika, možno jo bo dobiti na začetku in koncu ture v Lukovici.

Načelnik: Igor Trdin

13.04.2014 -  Utrinki z 2. kolesarskega izleta v letu 2014 - Izlet po domžalski kolesarski poti

Na drugi izlet nam letos ni bilo potrebno dolgo čakati. Dobili smo se namreč že 13.04.2014 pri kozolčku v Blagovici.

Tokrat z namenom da jo mahnemo po dolini proti Lukovici od tam pa po domžalski kolesarski poti čez Bobovnik, Imenje, Tuštanj, Vrhpolje, Kokošnjein Gorjušo do Domžal, od tam pa nazaj proti Lukovici. Izlet je potekal po lokalnih poteh in cestah in je bil zelo primeren za spomladansko nabiranje kondicije tako mišic kot navajanja zadnjice na kolesarski sedež. Na izletu je sodelovalo 7 kolesarjev imeli pa smo tudi lepo vreme skoraj čisto do konca izleta.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Hvala Bojanu za organizacijo izleta in vsem kolesarjem za udeležbo.

Načelnik: Igor Trdin

06.04.2014 -  Utrinki s 1. kolesarskega izleta v letu 2014 - Tradicionalni 3. vzpon na Limbarsko goro

Fotografija

V nedeljo 06.04.2014 smo se že tretjič podali na tradicionalni spomladanski vzpon na Limabrsko goro.

Izlet je potekal po že znani trasi iz Blagovice do Spodnjih Lok po glavni cesti, nato pa vzpon po asfaltni cesti do Negastrna in naprej po makadamu do vrha Limbarske gore. Po postanku pri prijazni oskrbnici na Limbarski gori je sledil spust v dolino, ki smo ga udeleženci izbrali vsak svojega. Izlet nam je popestrilo pravo pomladansko vzdušje, saj se listje v gozdu v tem času pospešeno prebuja iz zimskega spanja, ter ponuja lepo kuliso ob kolesarskih naporih. Na izletu je sodelovalo 5 kolesarjev.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Zahvalil bi se vsem kolesarjem za udeležbo na 1. letošnjem izletu. Komaj že čakamo naslednjega.

Načelnik: Igor Trdin

01.01.2014 -  Srečno in zdravo leto 2014!!!

V imenu gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica vam želim obilico kolesarskih užitkov na naših izletih v novem letu 2014, vam in vašim najbližjim pa zdravja, sreče in veselja polno leto.

Načelnik: Igor Trdin

15.06.2013 -  3. pripravniška tura TKV - Izlet po dolini Koročice v Kamniški Bistrici

Fotografija

Ta pripravniška tura poteka v okviru dneva planinskih doživetij 2013 v organizaciji PD Kamnik in PD Lj Matica, ki to leto praznujeta 120 letnico deovanja. Sam kolesarski izlet organizira KTK pri PZS-ju. Kot vodnik pripravnik sem se prijavil za vodenje izleta. Za izlet smo trije projavljeni vodniki opravili dve ogledni turi. Kolesarski izlet se začne pri nihalki za Veliko planino, kjer se zberemo ob 9.00. Kolesarili bomo najprej po dolini ob potoku Korošica. Kmalu zavijemo pez potok v vzpon po južnem pobočju doline Korošica po makadamski cesti. Daljši vzpon zahtevnosti V3 nas pripelje nekje na polovico severnega pobočja Kamniškega vrha. Na primernem mestu pri stezi za na vrh bomo parkirali in priklenili kolesa, ter se peš podali na Kamniški vrh. Hoje je za slabo uro. Na vrhu so lepi razgledi na vse strani neba,proti jugu Ljubljanska kotlina, proti severu Kamniške alpe, zahodno Polhograjski vrhovi itd. Po pavzi in razgledih se peš spustimo do naših koles in se odpeljemo naprej po dolini Korošice do samega potoka. Pot je tu več ali manj ravna. Po prelčenju potoka se prične daljši spust S3 po makadamski cesti na severnem pobočju doline vse do makadamske ceste ob reki Kamniška Bistrica. Po njej bomo nato kolesarili v nasprotni smeri toka do soteske Presedlaj, ki si jo bomo ogledali zopet peš. Po ogledu sledi še kolesarjene po asfaltni cesto do planinskega doma v Kamniški Bistrici, kjer bo potkeala osrednja pripreditev z mimohodom praporov. Po prireditvi pa sledi še spust po asfaltni cesti do izhodišča pri nihalki za Veliko planino.

Predviden čas kolesarjenja je 4 ure, hoje pa slabi 2 uri, odvisno od potrebnih postankov. Prireditev v Kamniški bistrici naj bi trajala 1 uro in pol. Tura je kondicijsko delno zahtevna zaradi skupne višinske razlike, sami vzponi in spusti pa so srednje zahtevni. Vzponi so zahtevnosti do V3, le na enem krajšem delu V4, spusti pa do S3. Dolžina ture je 21km, od tega je skupno vzponov za cca. 1050m višinske razlike. Višinska razlika peš vzpona na Kamniški vrh je 300m. Podlaga je skoraj na celotnem kolesarskem delu makadamska.

Zbirno mesto: Nihalka za Veliko planino v Kamniški bistrici, 15.6.2013 ob 9.00

Več informacij si lahko ogledate na priloženem zemljevidu in profilu trase, ter na spletni strani http://ktk.pzs.si/novice.php?pid=8173.Fotografija

Na izletu je obvezna uporaba kolesarske čelade in upoštevanje navodil vodnika. Kolo naj bo izpravno in brez pomankljivosti. Hrana in pijača je iz nahrbtnika, možno jo bo dobiti na začetku ture v gostišču pri nihalki in na samem prireditvenem prostoru v Kamniški Bistrici.

Načelnik: Igor Trdin

12.06.2013 -  2. pripravniška tura TKV - Izlet po rokovnjaški planinski poti - del

Fotografija

Druga pripravniška tura poteka po delu Rokovnjaške planinske poti, ki smo jo na PD Blagovica objavili v zbirniku kolesarskih izletov Srca Slovenije. Zbor kolesarjev je na parkirišču pred OŠ v Blagovici v sredo 12.6.2013 ob 16.30. Pot nas bo tokrat vodila najprej po glavni cesti proti Trojanam. V vasi Podmilj bomo skrenili z glavne ceste na strmo gozdno pot in se na kar zahtevnem vzponu do V3, ponekod tudi V4 vzpeli na Doline nad Trojanami, kjer je bilo nekoč smučišče. Tu se bomo priključili na rokovnjaško planinsko pot, ki nas bo spremljala v nadaljevanju izleta. Sledi spust po makadamski cesti zahtevnosti S2 do Zavrha od tam pa po asfaltni cesti do Trojan S1. Tu je možnost postanka za tradicionalni trojanski krof. Od gostišča nas tura naprej vodi mimo mesarije do makadamske poti ob potoku Bolska. Še vedno bomo kolesarili po markirani rokovnjaški poti proti planini Lipovec. Tu je vzpon do V2. Peljali se bomo mimo planine in nadaljevali vse do Senožetov pod Špilkom z vzponom do V2 po makadamski cesti. Tu bo krajši postank z razlago razgledov. Po postanku zavijemo v na gozdno pot na in se usmerimo proti vasi Selce. Po ravnem odseku sledi zahtevnejši spust S3 do same vasi. Zopet se nam odprejo lepi razgledi na okoliške hribe. Od tu naprej bomo kolesarili po asfaltni cesti do Češnjic in si tam ogledali zunanjost cerkve, nato pa naprej do Gabrovnice, Vrha nad Krašnjo in Vošc. Na tem delu so manjši nezahtevni vzponi in spusti. Iz Vošc se spustimo po gozdni vlaki do vasi Zgornje Loke. Zahtevnost spusta je S3. Od ZgornjihLok do Blagovice pa je še kratko ravninsko kolesarjenej do izhodišča v Blagovici.

Predviden čas kolesarjenja je 3 ure in pol, odvisno od potrebnih postankov. Tura je kondicijsko delno zahtevna zaradi skupne višinske razlike, sami vzponi in spusti pa so srednje zahtevni. Vzponi so zahtevnosti do V3, le na enem krajšem delu V4, spusti pa do S3. Dolžina ture je 34km, od tega je skupno vzponov za cca. 920m višinske razlike. Podlaga na kolesarskem izletu je makadamska, asfaltna in gozdna vlaka.Fotografija

Zbirno mesto: Parkirišče pred OŠ v Blagovici, 12.6.2013 ob 16.30.

Več informacij si lahko ogledate na priloženem zemljevidu in profilu trase.

Na izletu je obvezna uporaba kolesarske čelade in upoštevanje navodil vodnika. Kolo naj bo izpravno in brez pomankljivosti. Hrana in pijača je iz nahrbtnika, možno pa jo je dobiti v gostišču na Trojanah.

Načelnik: Igor Trdin

05.06.2013 -  1. pripravniška tura TKV - Kamnik-Kamniška bistrica-dolina Korošica

Fotografija

Prva pripravniška tura poteka v okviru ogledne ture za kolesarski izlet ob dnevu planinskih doživetij 2013. Zbor kolesarjev je na parkirišču pred nogometnim igriščem v Kamniku v sredo 5.6.2013 ob 14.30. Tura bo iz kamnika potekala ob Kamniški Bistrici proti naselju Godič. Vozili bomo po ravninski makadamski poti. V Godiču bomo prečkali reko in se po lokalni cesti povzpeli do Županjih njiv V3. Tu bomo poizkušali poizkati prehod oz. spust do vznožja kamnoloma v Stahovici s spustom ocene S3. Del ture nato poteka mimo kamnoloma po regionalni cesti. Tik za kamnolomom pa se priključimo na Koželjevo planinsko pot na desnem bregu Kamniške bistrice. Ta se najprej delj časa vzpenja V3 mestoma do V4. Po potrebi se kolo potiska zaradi naklona. Drugi del poti pa je lažji spust v dolino reke Korošica. Tu se priključimo na makadamsko cesto po kateri bomo kolesarili na severnem pobočju Kamniškega Vrha. Vzponi so zahtevnosti V3. Ko prispemo do konca doline in prečkamo potok Korošica se pot po severni strani doline prevesi v spust S3 ki nas pripelje do reke Kamniške bistrice in nihalke za Veliko planino. Od tu se po regionalni cesti spet vrnemo do izhodišča v Kamniku.

Predviden čas kolesarjenja je 4 ure, odvisno od časa iskanja posameznih prehodoov, saj gre za ogledno turo. Tura je kondicijsko delno zahtevna zaradi skupne višinske razlike, sami vzponi in spusti pa so srednje zahtevni. Vzponi so zahtevnosti do V3, mestoma tudi V4, spusti pa do S3, odvisno od najdenih prehodov. Dolžina ture je 32km, od tega je skupno vzponov za cca. 950m višinske razlike. Podlaga na kolesarskem izletu je makadamska, asfaltna in gozdna vlaka.

Zbirno mesto: Parkirišče pred nogometnim igriščem v Kamniku, 5.6.2013 ob 14.30.

Več informacij si lahko ogledate na priloženem zemljevidu in profilu trase.

Na izletu je obvezna uporaba kolesarske čelade in upoštevanje navodil vodnika. Kolo naj bo izpravno in brez pomankljivosti. Hrana in pijača je iz nahrbtnika.

Načelnik: Igor Trdin

01.01.2013 -  Srečno in zdravo leto 2013!!!

V imenu gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica vam želim leto polno kolesarskih užitkov in doživetij tudi na naših izletih v novem letu 2013, vam in vašim najbližjim pa zdravja, sreče in veselja polno leto.

03.07.2011 -  Uspešno opravljen tečaj za turno kolesarskega vodnika 1

Pretekli vikend od četrtka do nedelje je na Valvazorjevi koči pod Stolom potekal drugi del tečaja za turno kolesarskega vodnika. Tudi tokrat je bil program precej natrpan. Vsak dan dopoldne je bila na sporedu tura s praktičnimi vajami tehnike vožnje in s poudarki na vodenju skupine. Popoldne po kosilu so sledila predavanja in teoretični del vodenja kolesarske skupine.

Skozi predavanja in predvsem praktične vaje smo se tečajniki naučili mnogo novih spretnosti v zvezi s pripravo in popravilom kolesa, s tehniko vožnje kolesa in z vodenjem kolesarske skupine ter z orientacijo v neznanem prostoru. Na teoretičnem delu pa smo spoznali delovanje človekovega telesa ob fizičnih naporih, spoznali smo se s psihologijo vodenja, prehrano športnikov, varstvom narave, orientacijo, prvo pomočjo,... prav tako pa so nas predavatelji seznanili z različnimi postopki in primeri pri vodenju skupine kolesarjev.

Skratka tečaj je bil zelo uspešen, odlično pripravljen program in strokovno usposobljeni predavatelji z mnogo praktičnimi izkušnjami pa so poleg lepega vremena pripomogli še k boljšemu vtisu. Vsi tečajniki smo uspešno opravili izpitno turo in teoretični del izpita in tako skoraj postali turno kolesarski pripravniki. Skoraj pomeni da je potrebno izdelati še seminarsko nalogo z pripravo in opisom turno kolesarskega izleta.

Na Valvazorjevi koči smo se imeli res lepo tudi zaradi odlične prehrane v koči...tudi zaradi tega bi se v imenu GKO PD Blagovica zahvalil organizatorju Komisiji za turno kolesarstvo, predavateljem in oskrbniku koče za lep, okusen in poučen podaljšan vikend. Hkrati pa bi vsem zainteresiranim kolesarjem iz Blagovice toplo priporočal tečaj. Tudi našemu odseku bi dodatna pomoč prav prišla.

Več o tečaju si lahko pogledate na tej povezavi...

Načelnik: Igor Trdin

20.06.2011 -  Anka in Matjaž - štiridnevno kolesarsko potovanje po gorenjski (20. - 23. 06.2011)

Naša dva zvesta člana odseka sta se redi junija podal na kolesarsko potovanje po Gorenjski. Utrinke si lahko ogledate v galeriji...

12.06.2011 -  Načelnik na tečaju za turno kolesarskega vodnika 1 - uspešno opravljena preizkusna tura in sprejemni izpit

Ta vikend 11.6 in 12.6.2011 je na Golteh potekal prvi del tečaja za turno kolesarskega vodnika, ki ga organizira Komisija za turno kolesarstvo pri PZS. Kot sem obljubil na občnem zboru sem se tega tečaja udeležil tudi sam.

V soboto zjutraj smo se v ranem jutru zbrali kandidat v Mozirju, kjer so nas pričakali naši vodniki. Sledil je kratek uvod z navodili, nato pa se je začela preizkusna tura. S kolesi smo se podali v hrib proti Mozirski koči na Golteh. Zanimive in zahtevne vožnje je bilo za cca. 4 ure. Premagali smo kar 1200m višinske razlike in s postanki kolesarili po makadamskih, asfaltnih in gozdnih poteh z vmesnimi precejšnjimi vzponi (22%) in spusti po kamnitih gozdnih cestah. Ves čas smo si z vodniki izmenjevali izkušnje pri kolesarjenju in opazovali bližnje in daljne vrhove v okolici. Imeli smo prelep razgled na savinjsko dolino, še posebej z razgleden točke na najvišjem delu ture. Od tam smo se po zelo zahtevni pešpoti s polno skalami in koreninami spustili do Mozirske koče na Golteh. Po okrepčilu je sledilo kratko predavanje o kolesarski opremi in osnove o tehniki vožnje, nato pa praktični preizkusi tehnike vožnje (osnovni aktivni položaj, zavoji, zaviranje,...). Po napornem dnevu je zelo pasala večerja ki so nam jo pripravili v koči nato pa je sledil še glavni preizkus dneva...sprejemni izpit, kjer so vodniki preverjali naša osnovna znanja in učbenika Planinska šola PZS-ja. Pozno zvečer smo izvedeli rezultate, ki so bili vsaj zame zadovoljivi :-).

V nedeljo smo si po zajtrku zopet vzeli nekaj časa za teorijo vožnje s kolesom, nato pa je zunaj pričelo močno deževati. Počakali smo še do kosila in si pogledali še nekaj o opremi za orientacijo kolesarjev. Po kosilu pa nam ni preostalo drugega kot da se v razmočenem terenu spustimo do doline. Eni so se odločili za pot po asfaltni cesti, večina pa se nas je lotila kar prvotno zamišljenega spusta po razmočenih in s koreninami in kamni prepredenih gozdih cestah. Že po nekaj metrih smo bili od blatu nerazpoznavni...še sreča da nas je dež sproti spiral. Po zelo zanimivi poti...sicer precej drseči smo imeli nekaj težav z gumami in ki smo jih uspešno rešil smo prispeli do doline vsi umazani, a kljub temu polni doživetij, ki smo jim bili priča na tem zahtevnem spustu. Sledilo je še skupinsko pranje koles v potoku ter zaključne misli vodnikov.

Konec junija in v začetku julija pa sledi še glavni del tečaja na Valvazorjevi koči pod Stolom. Če bo vsaj pol tako zanimivo kot uvodni del bo super. Komaj čakam.

Načelnik: Igor Trdin

29.05.2011 -  Utrinki s 3. kolesarskega izleta v letu 2011 - S kolesi okrog Cerkniškega jezera

Na zadnjo majsko nedeljo 29.5.2011 smo se podali na kolesarski izlet okrog Cerkniškega jezera.

S kombiji smo se iz Blagovice odpeljali v osrčje naravne vrednote Cerkniško jezero do naselja Dolenje Jezero.

Najprej smo si ogledali zanimiv in nazoren prikaz kraških pojavov, ki se dogajajo na jezeru v tamkajšnjem muzeju. Predvsem je nazoren prikaz pritekanja in usihanja vode v jezeru z maketo ter odličnimi razlagami in komentarji lastnika v domačem dolenjskem jeziku. Prav tako smo si s pomočjo foto projekcije lahko pričarali podobo jezera skozi vse leto. Po ogledu muzeja je sledila osvežitev v bližnjem baru.

Po oddihu pa brž na kolesa. Po lepih razglednih cestah smo se podali najprej do vasi Otok na jugo zahodni strani jezera, nato pa mimo Gorenjega jezera in Žerovnice do Grahovega. Tu smo zavili proti pobočju Slivnice in se po lepi panoramski makadamski poti spustili do Cerknice in naprej do našega izhodišča v Dolenjem Jezeru. V dobrih 2 urah s postanki vred smo si ogledali dolino Cerkniškega jezera in se predajali sončnim žarkom. Jezero je sicer v tem letnem času precej majhno, saj večina vode ponikne, kljub temu pa je bila narava okrog nas impresivna. Prekolesarili smo slabih 30 kilometrov.

Na koncu smo si v baru privoščili odličen točeni sladoled.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Izlet sta si zamislila in ga organizirala Bojan in Joži.

17.04.2011 - Utrinki s 2. kolesarskega izleta v letu 2011 - Planina nad Vrhniko

V nedeljo 17. aprila 2011, je potekal 2. kolesarski izlet. Tokrat smo se odpravili na 733 m visoko Planino nad Vrhniko.

Zbrali smo se  v Blagovici in ob 11 uri z avtom krenili proti Vrhniki, kjer je bilo naše kolesarsko izhodišče.

Ogrevanje je potekalo skozi mestno jedro do izhodišča pešpoti za Planino, nato po lepi makadamski poti po dolini potoka Bele do Star´ga Malna in naravne znamenitosti Lintvern (kraški sifon). Po ogrevanju je sledil  rahel, a vztrajen vzpon do Strmice, Jerinovega griča, Zaplane, vse do Planine oziroma zavetišča na Planini, kjer je razgledni stolp. Povzpeli smo se na stolp, od koder nam je  bil ponujen lep razgled na Ljubljansko barje. Ob lepšem vremenu se vidi daleč naokrog vse od Triglava, Kamniških planin pa vse do Snežnika. Zaradi meglice se tokrat žal ni videlo tako daleč. Malo smo se podkrepili, odpočili in pokramljali, nato pa  je sledil spust do Stare Vrhnike, mimo kmečkega turizma Kuren, kjer je poleg cerkev Sv. Miklavža. Od Stare Vrhnike mimo vojašnice nas je nato pot pripeljala nazaj do izhodišča.

Vseh 10 ljubiteljev gorskega kolesarjenja je srečno prispelo na cilj. Prekolesarili smo 23 km, 460 m nadmorske višine, za kar smo potrebovali 1:45 min.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Zahvalila bi se vsem kolesarjem za udeležbo na 2. letošnjem izletu. Komaj že čakamo na naslednjega.

Načelnik: Igor Trdin

03.04.2011 - Utrinki s 1. kolesarskega izleta v letu 2011 - Vzpon na Limbarsko goro

V nedeljo 03.04.2011 je potekal 1. letošnji kolesarski izlet na Limbarsko goro. V Blagovici smo startali ob 11-ih in se peljali po glavni cesti do Spodnjih Lok. Od tam smo jo mahnili po strmih klancih proti Limbarski Gori. Tako klanci kot toplo spomladansko sonce so nam dodobra ogreli mišice, zato smo si vmes privoščili kakšno pavzico za oddih in da smo lahko malo poklepetali. Čas je hitro minil in v dobri uri smo bili že na Limbarski Gori. Seveda je na vrhu sledil postanek za kakšen prigrizek in osvežilno pijačko, pa tudi na skupinsko fotografijo nismo pozabili. Malo smo se tudi pomenili o kolesarskih načrtih za to leto. Tu se je uradni del izleta končal, vendar je bilo vseh 10 kolesarjev enotnih da se z vodnikom spustimo v dolino po gozdnih poteh mimo Korp. Spust je bil zelo adrenalinski. Že takoj na začetku gozdne poti sem kot vodnik pokazal kako je potrebno pasti s kolesa...:). Po strmih klancih, na katerih je bilo precej listja in posušenih vej smo se uspešno in brez večjih poškodb prebijali proti Korpam. Zares lepa izkušnja in popestritev izleta z obilico adrenalina. Od korp naprej pa zopet po asfaltirani cesti do doline.

Več utrinkov z izleta si lahko pogledate v foto galeriji >>

Zahvalil bi se vsem kolesarjem za udeležbo na 1. letošnjem izletu. Komaj že čakamo na drugega.

Načelnik: Igor Trdin

01.01.2011 - Srečno in zdravo leto 2011!!!

V imenu gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica vam želim srečno, zdravo in uspešno leto, ki je pred vami. Hkrati pa vam želim obilico lepih kolesarskih izletov tudi v družbi Gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica!!!

Načelnik: Igor Trdin

20.11.2010 - Ustanovitev tričlanskega vodniškega odbora in plan dela GKO PD Blagovica za leto 2011

V ponedeljek 8.11.2010 je je sestal na novo ustanovljeni vodniški odbor GKO PD Blagovica. Vodniški odbor Gorsko kolesarskega odsek sedaj namesto enega člana-načelnika šteje 3 člane z načelnikom in še dvema vodnikoma. Nova člana vodniškega odbora Gorsko kolesarskega odseka in hkrati vodnika sta Bojan Pustotnik in Matjaž Markovšek. Oba sta se v preteklih letih že izkazala z vodenjem izletov našega odseka zato skupaj menimo da ne bo večjih težav pri vodenju. Vsak izmed članov vodniškega odbora bo v naslednjem letu organiziral in vodil vsaj 2 kolesarska izleta. S tem se izognemo letošnji in lanski praksi, ko zaradi službenih obveznosti načelnika skozi leto nismo mogli pripraviti vse ali vsaj večino izletov ki so bili planirani na začetku leta. Nov način organizacija GKO-ja je na svoji redni seji 20.11.2010 soglasno sprejel UO PD Blagovica in tako imamo zeleno luž za nadaljevanje začrtanega dela.

Pa kar k bistvu...Vodniški odbor GKO PD Blagovica je soglasno sprejel plan dela gorsko kolesarskega odseka za leto 2011. Plan je kar zajeten, vendar manj kot lansko leto, so pa ture po zahtevnosti v večini nekoliko lažje a zato nič manj atraktivne. Več bo izletov v oddaljenejše kraje po Sloveniji kamor se bomo spet podali s kombijem PGD Blagovica. Za to da ne bo težav s prevozom smo se tesneje kot do sedaj povezali s športno sekcijo PGD Blagovica, ki ima v svojem planu prav tako pripravljanje izletov v sodelovanju z GKO tako da bodo sedaj vabila za izlete izhajali tudi pri zainteresiranih gasilcih, hkrati pa imamo zagotovljeno pomoč pri prevozu kolesarjev. Na sestanku skupaj z vodniško izletniškim odsekom smo terminsko plan izletov uskladili, tako da ga mora sedaj potrditi še UO PD Blagovica kar je več ali manj formalnost na naslednjem sestanku.

Na tej strani je tabela v kateri so napisani izleti, ki jih planiramo za leto 2011...

GKO PD Blagovica si pridržuje pravico za spremembo plana kolesarskih izletov. Točni datumi oz. morebitne spremembe izletov bodo objavljene na tej spletni strani, kolesarji na mailing listi pa bodo o izletih obveščeni tudi preko e-pošte. V primeru slabega vremena bo o usodi izleta odločal vodnik.

V planu dela je tudi izbor logotipa odseka in izdelava enotnih kolesarskih majic in udeležba dveh vodnikov na tečaju za turno kolesarskega vodnika I, ki ga organizira komisija za turno kolesarstvo pri planinski zvezi. Vodniški odbor bo v naslednjem letu razmislil o možnosti za uvedbo kolesarske poti na območju delovanja našega Planinskega društva.

22.08.2010 - Utrinki s 4. kolesarskega izleta v letu 2010 - Vzpon na Vršič

Po čakanju od samega začetka v letu 1007 se je končno zgodilo. V nedeljo 22.08.2010 smo se GKO-jevci s kolesi odpravili na najvišji slovenski cestni prelaz na Vršič. 8 pogumnežev se nas je zbralo in s kombiji smo se odpeljali proti Gozd martuljku, kjer nas je pričakalo lepo sončno vreme in prelepi razgledi na okoliške vršace s Špikom na čelu. Začeli smo zgodaj ko še ni bilo prevroče. Toda po kolesarjenju po kolesarski poti do Kranjske Gore smo se dokaj hitro ogreli že na prvi klanec do jezera jasna od koder smo prvič lahko zagledali kam se sploh podajamo. Od mostu čez potok Velika Pišnica pa se je začelo zares. Vsak od nas je ubral njemu najprimernejši tempo in mahnili smo jo v klanec. Skupina 8-ih kolesarjev se je tako razbila na manjše skupinice, vsak pa se je trudil po svoje da le pride na vrh. Kolesarili smo po lepi gorski cesti s kar 24 serpentinami s prelepimi razgledi navzgor in nazaj v dolino. Po slabih 2 urah sopihanja in zdaj že dodobra ogretih mišicah so prvi izmed nas že prispeli na vrh 1611m visokega cestnega prelaza. Kmalu smo sledili še vsi ostali eden za drugim. Tako nas je vseh 8 GKO-jevcev uspešno prevozilo celoten vzpon na Vršič. Očitno smo med letom pridno trenirali saj ni bilo nobenih večjih problemov. Bravo!

Za nagrado smo si lahko na vrhu privoščili ohlajeno pijačo v planinski koči in si privoščili počitek v lepem sončnem vremenu ob občudovanju pobočij Julijcev. Na vrhu prelaza smo si bili enotni da vzpon sploh ni tak bav bav kot se zdi...samo vztrajati je treba pa gre. Strinjali smo se da se bomo na Vršič še vrnili, padla pa je celo pobuda za vzpon na Mangartsko sedlo. Morda...nekoč :) Po klepetu pred planinsko kočo smo se na vrhu še vsi skupaj slikali z napisom in sledil je še spust nazaj v dolino. Le ta pa se je kaj kmalu prekinil, saj smo že po nekaj serpentinah menjali zračnico. Z medsebojno pomočjo smo hitro opravili zamenjavo in jo ucvrli naprej po klancu navzdol...in glej ga zlomka že je spustila druga. No tudi to smo uspešno zamenjali. Spet se je pokazalo da je vredno imeti rezervno zračnico vedno s seboj. Po vulkanizerskih opravilih pa smo se le lahko spustili do Jezera Jasna, kjer smo s kozorogom naredili še eno skupinsko slikco, nato pa smo se odpravili do kombijev v Gozd Martuljku.

Mislim da smo se imeli na izletu lepo, pa po mnenjih sodeč tudi vzpon ni bil pretežek. Upam, da bomo šli kmalu spet tja ali pa vsaj na kakšno drugo turo, kjer se nam lahko pridružite še ostali.

18.08.2010 -  Vabilo na 4. kolesarski izlet v letu 2010 - Vzpon na Vršič

Gorsko kolesarski odsek PD Blagovica vabi na 4.kolesarski izlet v letu 2010 vzpon na Vršič, ki bo dne 22.8.2010. Zbor kolesarjev bo ob 7.00 pred planinskim kozolčkom v Blagovici.

Organiziran bo prevoz koles in kolesarjev s kombijem iz Blagovice do Gozd Martuljka. Predviden štart vzpona na Vršič iz Gozd Martuljka je ob 9.00 uri dopoldne. S kolesi se odpravimo po kolesarski poti D-2 do Kranjske Gore do koder je približno 5 kilometrov prijetne vožnje. Od tam zavijemo na cesto proti Vršiču se peljemo mimo jezera Jasna. Tik za mostom čez Veliko Pišnico pa se začne vzpon na Vršič. Cesta na Vršič poteka lepo speljana po tamkajšnem pobočju v začetnem delu v nekoliko manjšem vzponu po gozdu, medtem ko se vzpon proti koncu, ko se odpirajo prelepi pogledi na okoliške vrhove, poveča Dolžina vzpona od mostu do vrha je 9,4 kilometra. Višinska razlika od jezera do vrha prelaza na Vršiču je 720m. Tako je povprečni naklon na vzponu 7,25%, medtem ko je največji naklon posameznega odseka na klancu 10,8%. Na celotnem vzponu je asfaltna podlaga, le same serpentine so tlakovane z granitnimi kockami.

Skupna dolžina izleta z vzponom in spustom z Vršiča do Gozda Martuljka je približno 32 km, kar pomeni približno 3 ure kolesarjenja. Vzpon na vršič je po lestvici Komisije za turno kolesarstvo ocenjen s stopnjo V4 z nakloni 10-15% medtem ko je spust kategoriziran v stopnjo S2. Celotni izlet je zaradi dolžine in zahtevnosti vzpona in spusta ter zaradi višinske razlike ocenjen s težavnostno stopnjo 4, kar pomeni težka tura. Zaradi tega je izlet primeren za tiste kolesarje z dobro kondicijsko pripravljenostjo. Namen izleta je da vsi ki si to želijo ovojijo vhr Vršiča, zato bomo kolesarili počasi z vmesnimi pavzami po potrebi. Hitrejši kolesarji lahko kolesarijo hitreje in na vrhu počakajo ostale.

Zaradi zahtevnosti vzpona je opcijska možnost, da namesto vzpona na Vršič od kranjske Gore naprej izberete kolesarjenje po lepi in nezahtevni kolesarski poti D-2 po dolini Save Dolinke do meje z republiko Italijo ali še naprej ali pa morda obiščete zibelko smučarskih poletov Planico. O času in mestu srečanja obeh skupin se dogovorimo na izletu.

Hrana in pijača je lahko iz nahrbtnika, da pa se dobiti tudi obrok v planinskih kočah na Vršiču. Glede kosila se lahko dogovorimo na izletu.

Kolesarjenje na lastno odgovornost. Obvezna zaščitna čelada. Potrebno je upoštevati cestno prometne predpise. Oblecite se vremenu in nadmorski višini primerno.

V primeru slabega vremena bo izlet prestavljen na lepši dan. Za več informacij se obrnite na vodnika Igor-ja. Zaradi rezervacije prevoza vas prosim, da se na izlet čim prej prijavite. Po zasedenosti kombijev je prevoz do Gozd Martuljka lasten.

Kljub kondicijsko nekoliko težjem izletu upam, da se vidimo v čim večjem številu, saj je pokrajina ob obeh poteh res prelepa!!!

Načelnik: Igor Trdin

23.05.2010 -  Utrinki s 3. kolesarskega izleta v letu 2010 - Okrog Čemšeniške planine

V nedeljo 23.05.2010 smo se GKO-jevci odpravili okrog Čemšeniške planine. Nekaj se nas je podalo že kar iz Blagovice, ostali pa so se nam pridružili v Šentgotardu tako da nas je bilo skupaj 8. V Šentgotardu je bil pogled na Čemšeniško dokaj skeptičen saj je celo planino objemal velik črn oblak in na samem štartu je tudi malo rosilo. Kaj kmalu je dež ponehal in pričelo je sijati toplo sonce. Tako smo imeli lep izlet po južni strani Čemšeniške planine z lepimi razgledi na Zasavsko dolino z vrhovi. V Jesenovem smo se ustavili na krajši počitek in pijačo pred vzponom na prelaz Vrhe. Ko smo se ravno posedli pred planinski dom za krajšo malico se je od vzhoda proti nam kar precej ulilo, tako da smo našo pavzo lahko malo podaljšali da je ploha minila. Sledil je najzanimivejši del izleta...seveda zopet v soncu...namreč adrenalinski spust po planinski pešpoti od Vrhov do vznožja Krvavice. Tokrat je bilo še posebej zanimivo saj je ploha namočila kolovoz...oglejte si v galeriji :). Od tam naprej je bil še dolg in hiter spust po makadamski cesti in vzpon na Presedlje vse top v soncu. Na vrhu vzpona pa zopet pooblačitev zato smo jo hitro mahnili proti Zaplanini toda kljub temu nas je pa tokrat dež le  prehitel in z nas opral blato s pešpoti... v Šentgotardu so nekatere pričakali avtomobili, ostali pa smo se še divje podali proti Blagovici.

Kljub spremenljivemu vremenu smo imeli prekrasen izlet z vsemi možnimi pogoji in cestami tako da je bilo zanimivo.

Načelnik: Igor Trdin

20.05.2010 -  Vabilo na 3. kolesarski izlet v letu 2010 - Okrog Čemšeniške planine

Vabljeni vsi zainteresirani kolesarji na 3. kolesarski izlet GKO-ja v letu 2010, ki bo v nedeljo 23.5.2010. Zbor bo ob 11.00 uri pred planinskim kozolčkom v Blagovici. S kolesi se bomo podali okrog Čemšeniške planine. Kolesarili bomo mimo Trojan, Šentgotarda, Čemšenika, Jesenovega in Znojil po južnem pobočju ter Vrhov in Zaplanine po severnem pobočju Čemšeniške planine. Kolesarski izlet je dolg cca. 45 km v katerih bomo premagali kar 1150m višinske razlike, zato izlet spada med težje. Podlaga je pretežno asfaltna po južni stani Čemšeniške planine, medtem ko je po severni strani dobro utrjen makadam. Predviden čas izleta je 3-4ure. Za kondicijsko slabše pripravljene priporočam da se nam pridružijo v Šengotardu, kamor naj bi prispeli 45 minut za startom iz Blagovice. Hrana in pijača je iz nahrbtnika, lahko pa se ustavimo tudi v Trojanah, Čemšeniku in Jesenovem na osvežitev.

V primeru slabega vremena bo izlet prestavljen na lepši dan.

Vabljeni na izlet saj je pot res prekrasna v naravi, po gozdu, brez avtomobilov in s prelepimi razgledi na Zasavsko in Spodnje Savinjsko dolino.

18.04.2010 -  Utrinki z 2. kolesarskega izleta v letu 2010 - Po slovenski obali

V nedeljo 18.04.2010 smo se kolesarji z našega odseka odpravili na kolesarski izlet po slovenski obali. V Blagovici in okolici se nas je v deževnem vremenu zbralo 10 kolesarjev. Ne preveč dobre volje zaradi vremena smo se z dvema kombijema odpravili proti obali, saj je bila vremenska napoved za čez dan boljša. Z upanjem na boljše vreme smo prispeli do Žusterne, kjer je bilo še vedno mokro po cesti, vreme pa nekoliko oblačno. Zajahali smo naše konjičke na dveh kolesih in se odpravili proti Izoli. Tu so nas že pričakali prvi sončni žarki ter prekrasna zelena narava. Povzpeli smo se do Belvedera, se hitro spustili do Strunjana. Sledil je še vzpon na Beli Križ in kar zahteven spust do centra Pirana. Na tem spustu smo namreč prvič kolesarili po granitnih kockah. V Piranu smo si privoščili počitek in se posladkali z odličnim sladoledom. Spočiti smo dobre volje nadaljevali pot skozi mondeni Portorož do Lucije in naprej ob obali dokler nismo zavili na Parenzano (nekoč železniško progo trst-Poreč danes pa prelepo kolesarsko pot). Po njej smo kolesarili do meje z republiko Hrvaško, kjer smo naredili večji krog okrog okoliških sadovnjakov. Nazaj proti Žusterni smo se peljali po progi Parenzane skozi dva lepša tunela in po urejenih kolesarskih poteh. Po prevoženih 55 kilometrih in razboleli zadnji plati smo z veseljem v Žusterni zavili na slastno kosilo. Vsi smo se strinjali da se je še kako splačalo vztrajati saj smo imeli zares lep kolesarski izlet, ki sta si ga zamislila in vodila Anka in Matjaž.

Več os izletu si lahko pogledate v galeriji slik>>

Vodnikoma Anki in Matjažu še enkrat hvala lepa za idejo in vodenje. Pa upam da se vama utrne še kakšna podobna ideja za kolesarski izlet.

16.04.2010 -  Vabilo na 2. kolesarski izlet v letu 2010 - Po slovenski obali

Vabimo vse zainteresirane kolesarje, da se nam pridružite na kolesarskem izletu po slovenski obali, ki bo v nedeljo 18.4.2010. Zbor kolesarjev je že tradicionalno pred planinskim kozolčkom v Blagovici ob 9.30. S kombiji se bomo odpeljali na primorsko do Žusterne. Tu bomo zajahali naša kolesa, ki se bodo peljala v drugem kombiju in odkolesarili bomo proti Izoli. Vzpeli se bomo na Bernardin, se spustili do Strunjana in ponovno povzpeli na hrib Beli križ. Sledil bo spust do Pirana in ogled obnovljenega akvarija. Po pavzi nas čaka še vožnja skozi Portorož in Lucijo do Sečoveljskih solin, kjer zavijem na kolesarsko pot po bivši ozkotirni železniški progi Trst-Poreč ti. PARENZANA. Po Parenzani se odpeljemo do meje z republiko Hrvaško se obrnemo in se po trasi Parenzane skozi prijetne tunele vrnemo do Žusterne.

Kolesarski izlet je dolg okrog 50 kilometrov, ki pa jih bomo prekolesarili v prijetnem izletniškem tempu. Pričakovano trajanje vožnje je do 4 ure plus vmesni postanki. S seboj imejte hrano in pijačo. Na koncu izleta je predvideno kosilo po lastni izbiri v Žusterni. Za udeležbo na izletu je obvezna prijava zaradi organizacije prevoza! Ceno prevoza koles in kolesarjev bomo določili na izletu glede na število udeležencev.

Lepo vabljeni!!!

Načelnik: Igor Trdin

04.04.2010 -  1. kolesarski izlet v letu 2010 - Tradicionalni 2. vzpon na Golčaj

Po nekaj vikendih s slabšim vremenom smo le dočakali 1. kolesarski izlet v tem letu. V nedeljo 4.4.2010 smo se ob 13.00 odpravili iz Blagovice na Golčaj in tako ponovili naš prvi skupni izlet z novembra leta 2007. Izleta se je udeležilo 5 kolesarskih zanesenjakov. Za prvi izlet je bila strmina kar huda a smo jo vsi brez težav zmogli (265m višinske razlike in 4,1 kilometra). Do vrha smo si dodobra ogreli mišice zato smo se že veselili poti navzdol in hitrega spusta v dolino. Slike z vzpona na Golčaj si lahko ogledate v galeriji.

Komaj že čakamo pot na morje-Parenzana, ki bo naslednji izlet zato že sedaj toplo vabljeni na primorsko 18.4.2010.

Načelnik: Igor Trdin

01.01.2010 -  Srečno in zdravo leto 2010!!!

V svojem imenu in v imenu GKO PD Blagovica se zahvaljujem vsem ki so mi v preteklem letu pomagali pri izvajanju zastavljenih ciljev, prav tako se zahvaljujem vsem udeležencem izletov. Za leto 2010 pa vsem skupaj želim obilico zdravja, uspeha, osebne sreče ter prijetnih in varnih kolesarskih podvigov tudi v družbi Gorsko kolesarskega odseka PD Blagovica!!!

20.10.2009 -  5. kolesarski izlet v letu 2009 - Izlet po Zlatopoljskem krogu

V nedeljo 18.10.2009 on 11.00 uri bi se morali kolesarji dobiti na 5. letošnjem kolesarskem izletu po Zlatopoljskem krogu. Toda vetrovno in precej hladno vreme sta nam preprečila izvedbo še enega izleta. Upam da ga bomo lahko nadomestili...

06.09.2009 -  Utrinki s 4. kolesarskega izleta v letu 2009 - Vzpon na Limbarsko Goro

V nedeljo 20.9.2009 je potekal 4 letošnji kolesarski izlet. V Blagovici smo startali ob 11-ih s šestimi kolesarji. Že v Zgornjih Lokah sta se nam pridružila še dva. V oblačnem in rahlo hladnem vremenu smo kolesarili po glavni cesti do Spodnjih Lok, od tam pa smo jo mahnili po strmih klancih proti Limbarski Gori. Klanci so nam dodobra ogreli mišice, zato smo si vmes privoščili kakšno pavzico za oddih in da smo lahko malo poklepetali. Čas je hitro minil in v dobri uri smo bili že na Limbarski Gori. Za nameček nam je na vrhu posvetilo še toplo sonce, ki nas je ob toplem čaju ogrelo za adrenalinski spust v dolino.

Več o vzponu najedete v foto galeriji >>

Zahvalil bi se vsem kolesarjem za udeležbo na 4. letošnjem izletu.

Načelnik: Igor Trdin

20.09.2009 -  Utrinki s 3. kolesarskega izleta v letu 2009 - Iz Blagovice na Jezersko

Na tretjem kolesarskem izletu letos, ki je potekal v nedeljo 6.9.2009 iz Blagovice do Jezerskega se nas je zbralo 14 kolesarjev. V Blagovici nas je štartalo 9 kolesarjev ob 8.40 v sončnem vremenu. Vozili smo po glavni cesti skozi Črni Graben do Doba, kjer se nam je pridružila ena članica. Kmalu smo v Radomljah zavili na jutranjo kavico. Tam sta se nam pridružila še dva kolesarja s katerima smo odrinili mimo Kamnika do Križa, kjer se nam je pridružila še ena članica. Naš član Tomaž nam je nato pokazal prelepo pot skozi Komendsko Dobravo in kaj kmalu smo prišli blizu Cerkelj, kjer se nam je pridružil še njegov kolega. Skupaj smo se skozi Olševek odpravili do Predvora in kilometer za njim napravili pavzo pred vzponom proti Jezerskemu. Ob lepi reki Kokri smo si malce odpočili in napolnili želodčke z dobrotami iz nahrbtnika. Izlet smo nadaljevali po lepo speljani cestici ob reki Kokri, pot pa se je začela vse bolj vzpenjati. Vmes smo srečevali številne kolesarje in si ogledovali tamkajšnje prelepe razglede. Klane cje postajal vse hujši zato smo bili veseli ko smo zagledali napis na cestni tabli Zgornje Jezersko! Še kak kilometer ali dva nas je ločil od našega cilja...a nas je tudi tam nekaj presenetilo...treba je bilo prekolesariti še en dodatni kilometer zaradi obvoza do gostišča pri Planšarskem jezeru. Tam pa nas je pričakalo sonce in zadišalo je po okusnem nedeljskem kosilu, kar so kmalu lahko občutile tudi naše brbončice. Po dobrem vzdušju in napolnjenih želodčkih smo naredili še skupinsko sliko za arhiv in se strinjali da smo kljub kakšni boleči mišici preživeli lep kolesarski dan.

Več o izletu najedete v foto galeriji >>

Na koncu bi se zahvalil Bojanu za pomoč pri organizaciji izleta in za prevoz koles nazaj v Blagovico, Markotu iz PGD Blagovica za prevoz kolesarjev iz Jezerskega v Blagovico ter Tomažu za vodenje izleta po lepih poteh tik pod pobočji Kamniških alp. Hkrati pa tudi zahvala vsem udeležencem na izletu za lepo vedenje na cesti. Upam da ni bilo prenaporno in da se kmalu vidimo na naslednjem izletu.

Načelnik: Igor Trdin

31.08.2009 -  Vabilo na 3. kolesarski izlet v letu 2009 - Iz Blagovice na Jezersko

Tretji letošnji kolesarski izlet bo potekal v nedeljo 6.9.2009 od Blagovice do Jezerskega. Štratali bomo ob 8.30 pred planinskim kozolčkom v Blagovici. Pot nas bo vodila po glavni cesti do Domžal, kjer bomo zavili mimo Mengša in Komende do Cerkelj na Gorenjskem. Naprej se bomo peljali do Preddvora od tam pa po dolini reke Kokre do Planšarskega jezera nad Zgornjim Jezerskim. Na cilju je predvideno skupno kosilo v gostilni pri jezeru, ki bo stalo 10-15€ odvisno od želja posameznikov. Organiziran je prevoz koles in kolesarjev nazaj do Blagovice s kombiji. Kdor želi se nam lahko pridruži tudi med potjo, če mu to bolj ustreza, kljub temu pa prosimo da nam to sporočite na spodnjo številko.

Pot je dolga 65 kilometrov in je srednje zahtevna, saj se od Preddvora do cilja dvignemo za 400m. V celoti pa pot poteka po asfaltirani cesti. Trasa in profil poti sta prikazana na sliki desno.

Zaradi organizacije prevoza in rezervacije prostih mest v gostilni pri jezeru so potrebne predhodne prijave na tel. 041/959 893 (Igor) do četrtka 3.9.2009. Tako kot na dosedanjih izletih tudi tokrat upoštevamo vsa navodila za varno vožnjo na naših izletih, napisana tudi na tej spletni strani.

Upam da se vidimo v nedeljo v čim večjem številu in v lepem vremenu.

Klikni na zemljevid za povečavo

Lep pozdrav

23.08.2009 -  Dva naša člana sta se udeležila 9. kolesarskega vzpona na Mangart

Na prelepo sončno nedeljo sva se s predsednikom društva odpeljala v Log pod Mangartom. A nisva šla na ogled plazu ali novega mostu, ampak sva se udeležila že 9. kolesarskega vzpona na Mangart, ki ga prireja Športno društvo Log pod Mangartom. V družbi še 359 sotrpinov sva oba uspešno prekolesarila 17,5 kilometrov s kar 1450m višinske razlike. Morava priznati da je klanec res hud, saj po podatkih organizatorja v povprečju doseže 9,6%. Klanec se začne za takoj po štartu v Logu in mimo vasi z imenom Strmec seveda samo še naraste. Ko po 7ih kilometrih prečkaš novi ločni most čez koritnico imaš na voljo 20 metrov ravnine za regeneracijo, saj se takoj za mostom odcepi cesta za Mangart s skoraj 20% naklonom. Kasneje naklon sicer malce popusti, a ti sapa ne da dihati tako da bi bilo včasih dobro če bi imeli še škrge s katerimi bi lovili dodatne atome kisika :-). Po res lepi panoramski vožnji skozi številne kamnite tunele in po dolgih prečnih klancih pod mogočnim Mangartom končno zagledaš planinsko kočo pod Mangartom, a še vedno je pred tabo več kot kilometer hudega klanca, ki je še strmejši če ti v obraz piha veter. Po slabih dveh urah pedaliranja in zelo globokega dihanja sicer svežega zraka izmučen prikolesariš na vrh... vendar ne čutiš utrujenosti, saj prevlada veselje ob velikem osebnem dosežku (v enem kosu prekolesariti največji slovenski klanec) in potrditev da še nisi za staro šaro. Po toplem čaju in izmenjavi vtisov z vzpona sledi še hiter in tokrat zaradi vetra tudi mrzel spust v Log na slastne makarone:-P

Upam da se nama drugo leto pridruži še kdo izmed vas ki tole berete...ne bo vam žal!

Več o vzponu na Mangart si lahko pgledate v  foto galeriji >>

Načelnik: Igor Trdin

19.08.2009 -  Utrinki z 2. kolesarskega izleta v letu 2009 - S kolesi okrog Šmarne gore

Za naš drugi kolesarski izlet, ki je potekal 19.8.2009,se nas je zbralo 12 kolesarjev. Štartali smo ob 17.00  v Mengšu. Naša kolesarska pot je peljala iz Mengša mimo Kosez, Šinkovega turna, Sela, Šmartna pod Šmarno goro,Tacna, Smlednika, Vodic, Bukovce, Utika in nazaj v Mengeš. Prevozili smo 39 km v dobrih dveh urah. Zahvala vsem udeležencem za udeležbo, kljub vročem popoldnevu in nasvidenje na tretjem kolesarskem izletu.

Z lepimi pozdravi vodnica Tatjana

Tudi v svojem imenu bi se zahvalil vsem kolesarjem za udeležbo na izletu, prav tako pa gre zahvala Tatjani za zamisel in organizacijo izleta pa tudi postrežbe na koncu ne smem pozabiti.

Upam da bo 3. izlet letos čim prej in da se zopet vidimo v takem številu kot na drugem.

Več o izletu si lahko pgledate v  foto galeriji >>

18.05.2009 -  Naši kolesarski izleti tudi na portalu GEOPEDIA

Odslej lahko dostopate do naših izletov tudi na spletnem portalu GEOPEDIA.

S klikom na izberi karto, pod rubriko šport in rekreacija najdete karto PD Blagovica - kolesarski odsek 2009. Izberete in kliknete OK. V istem oknu se vam bodo na karti Slovenije prikazali vsi izpeljani izleti našega odseka v letu 2009. Vsak izlet je predstavljen s svojim slojem na portalu. Videti je možno situacijski potek trase in višinski profil ter nekaj osnovnih informacij o trasi izleta. Za podlogo lahko uporabite topografijo, ortofoto ali 3D višinski model kar ponuja ta portal.

Novi izleti bodo na portalu dostopni istočasno z vabilom za ta izlet.

Toplo vabljeni k ogledu naših in tudi drugih izletov s kolesi na tem spletnem portalu.

20.04.2009 -  2. kolesarski izlet v letu 2009 - S kolesi okrog Šmarne gore

Zaradi slabega vremena je nedeljski izlet s kolesi okrog šmarne gore odpadel. Kljub temu se nas je na startu v Mengšu zbralo 8 pogumnežev, vendar smo tudi mi zaradi dežja pospravili kolesa in svoje riti na suho.

Izlet bomo prestavili na drug datum, ko bo primerno vreme, verjetno v mesecu maju.

Med tem časom pa lahko pridno trenirate na svojih kolesarskih podvigih.

Načelnik: Igor Trdin

16.04.2009 -  VABILO: 2. kolesarski izlet v letu 2009 - S kolesi okrog Šmarne gore

Gorsko-kolesarski odsek planinskega društva Blagovica vabi na 2. kolesarski izlet v letu 2009. Kolesarski izlet okrog Šmarne gore bo v nedeljo 19.04.2009. Zbor bo ob 11:00 uri na parkirišču pred kulturnim domom v Mengšu. Do zbornega mesta na parkirišču pred kulturnim domom v Mengšu se bomo vozili z lastnim prevozom.

Kolesarili bomo okrog Šmarne gore. Iz Mengša se bomo podali do Šinkovega turna, kjer je možen ogled tamkajšne cerkve. Nadaljevali bomo mimo Tacna  in Pirnič, kjer bomo zavili proti Smledniku. Od tam se bomo podali proti Vodicam in Utiku, kjer si bomo olajšali grla s kolesarskim špricerjem. Do Mengša bomo kolesarili po cesti Vodice - Mengeš, v samem Mengšu pa bomo zavili mimo skakalnic. Skupna dolžina trase je 39km. Pot je lahka in poteka predvsem po asfaltiranih cestah. Kolesarili naj bi 2 do maksimalno 3 ure ob zmernem tempu. Traso ture si lahko ogledate na spodnji sliki.

Vremenska napove za nedeljo je dobra, kljub temu se oblecite in opremite vremenu primerno. V primeru slabega vremena bo izlet prestavljen.

Izlet vodi Tatjana Ručigaj

06.04.2009 -  Utrinki s 1. kolesarskega izleta v letu 2009 - Gradiško jezero

Bil je prekrasen dan, ravno pravšnji za aktivnosti v naravi. In kaj je lepšega kot da skočiš na kolo in se odpelješ dogodivščinam naproti... V nedeljo 5.4.2009 se nas je ob 11.00 uri pred kozolčkom zbralo 9 zagnanih kolesarjev, med njimi tudi tri pogumna dekleta. V sončnem vremenu smo se odpeljali po glavni cesti proti Ljubljani, prek Negastrna zavili v Moravče, se naprej podali do Gradiškega jezera, ki smo ga obkrožili. Izlet smo zaključili z lahkotno vožnjo proti Blagovici, kamor smo prispeli ob 13.20 uri.

Zahvalil bi se vsem kolesarjem s prvega izleta za udeležbo in upoštevanje pravil varne vožnje. Upam da se nam boste pridružili še drugi.

Več o izletu si lahko pogledate v foto galeriji >>

01.04.2009 -  VABILO: 1. kolesarski izlet v letu 2009 - Gradiško jezero

Gorsko-kolesarski odsek planinskega društva Blagovica vabi na 1. kolesarski izlet v letu 2009. Kolesarski izlet na Gradiško jezero bo v nedeljo 05.04.2009. Zbor bo ob 11:00 uri pred planinskim kozolčkom v Blagovici.

Kolesarili bomo po glavni cesti do Spodnjih Lok, kjer bomo zavili v hrib proti Negastrnu. Od tam sledi spustili do Moravč, kjer zavijemo proti Imenjam do Gradiškega jezera. Jezero bomo ob prijetnem vermenu v počasnem tempu obkrožili, nato pa se bomo podali proti Lukovici, kjer bo možnost za krajši postanek ali kakšno okrepčilo v eni od tamkajšnjih gostiln. Kolesarjenje bomo zaključili z vožnjo po glavni cesti do Blagovice. Skupna dolžina trase je 31km. Pot je lahka z enim krajšim vzponom 100m višinske razlike. Kolesarili naj bi 2 do maksimalno 3 ure ob zmernem tempu. Traso ture si lahko ogledate na spodnji sliki.

Ker je to prvi letošnji izlet je prav da opozorimo na naslednja pravila, ki se jih držimo kolesarji na naših izletih:

·         Vsak kolesar pa se na pot poda na lastno odgovornost. Na naših kolesarskih izletih se upošteva navodila vodnika.

·         Prav tako morajo vsi udeleženci izleta upoštevati cestno prometne predpise.

·         Obvezna je uporaba kolesarskih čelad.

·         Zaželjeno je, da mladoletni kolesarji kolesarijo v spremstvi staršev ali skrbnikov.

·         Predvsem pa je pomembno, da se na pot podamo primerno opremljeni in usposobljeni ter da se na samem izletu primerno obnašamo, da ne ogrožamo sebe in drugih.

Če se bomo držali teh pravil bomo lahko bolj varno in sproščeno kolesarili.

Kolesarski izlet bo potekal v lepem vremenu, ki je napovedano za nedeljo. V primeru slabega vremena bo izlet prestavljen.

Izlet vodita Bojan Pustotnik in Igor Trdin

03.03.2009 -  Spletna stran GKO PD Blagovica

Gorsko kolesarski odsek je končno dobil tudi svoje mesto na internetu. Na tej strani bodo objavljene vse novice v zvezi s kolesarjenjem, vabila na izlete in foto utrinki z izletov. V odseku se bomo trudili, da bo spletna stran dokaj redno ažurirana. K podobi naše strani lahko pripomorete tudi vi z vašimi predlogi in kolesarskimi članki, ki mi jih lahko pošljete na e-pošto: kolesarji.pd.blagovica@gmail.com.

Za spletno podobo se zahvaljujem skrbniku spletne strani PD Blagovica, Iliju Medič.

24.01.2009 -  16. Občni zbor PD Blagovica

Na občnem zboru PD Blagovica smo se letos kolesarji prvič predstavili vsem članom društva.

Vsi zainteresirani za kolesarske izlete se lahko prijavite na mailing listo za pošiljanje vabil na izlete preko e-pošte: kolesarji.pd.blagovica@gmail.com.

01.01.2009 -  Srečno novo leto 2009

V novem letu vam želim veliko užitkov ob kolesarjenju po naši lepi deželi z nami.

© 1993-2009 PD Blagovica.